آغاز سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور

رشت (پانا) - سی و پنجمین اجلاس دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با هدف عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محورهای اصلی این اجلاس، شامل: نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا و اینکه با فناوری های نوین چگونه می توان آموزش داد؟ بهداشت و سلامت، صیانت از دانش آموزان در فضای مجازی و نحوه بازگشایی مدارس تعیین شده است.

شعار این دوره از اجلاس با الهام از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات مقام معظم رهبری نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی نام گذاری شده است.

سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم مرداد ماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

مراسم پایانی این اجلاس با حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش گیلان عصر چهارشنبه در محل استانداری گیلان همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار