انجام 114 مورد اقدام حقوقی توسط اداره استاندارد در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل استاندارد فارس، از انجام 110مورد اقدام حقوقی در راستای اجرای وظایف قانونی و نظارتی این اداره کل در 4 ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انجام 114 مورد اقدام حقوقی توسط اداره استاندارد در فارس

مرتضی رهنما امروز با اعلام این خبر گفت: واحدهای تولیدی و مراکز عرضه که به تذکرها و اخطارهای مکرر کارشناسان استاندارد بی توجه باشند به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
او افزود: در 4 ماهه گذشته سال جاری 110مورد اقدام حقوقی در استان صورت گرفته که 81 مورد اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی متخلف که اکثرا تولیدکنندگان مصالح ساختمانی بوده‌اند و 33 اعلام جرم علیه متصدیان مراکز نگهداری، عرضه و توزیع کالا است.
مدیرکل استاندارد فارس گفت: در صورت دریافت شکایات مردمی از کالاهای دارای علامت استاندارد،کالای موردنظر ابتدا توسط کارشناسان استاندارد مورد بررسی قرار گرفته و اگر مشخص شود حق با مصرف کننده کالا است مراتب برای احقاق حق و جلب رضایت شاکی به واحد تولیدی منعکس و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.
رهنما از مردم خواست کالای خود را از مراکز عرضه معتبر و با علامت استاندارد خرید کنند و در هنگام خرید کالا با ارسال کد ده رقمی زیرعلامت استاندارد به شماره 10001517 از اصالت کالا مطمئن شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار