برگزاری پنجمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران»

تهران (پانا) - پنجمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» باهدف کمک به دانش‌آموزان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته‌های تحصیلی دانشگاهی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش،معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نظر دارد با هدف کمک به دانش آموزان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته‌های تحصیلی، پنجمین برنامه «روزی با دانشگاه تهران» را با شعار «دانشگاه تهران، دانشگاه نخبگان»، در چهارم مردادماه 1400 به‌صورت غیرحضوری در سامانه tcs.ut.ac.ir برگزار کند.

این برنامه باهدف؛ آشنایی با دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و رشته‌های تحصیلی؛ معرفی امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی؛ آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه برای رتبه‌های برتر آزمون سراسری؛ آشنایی با خدمات باشگاه دانش‌آموزی؛ مسابقه و برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی؛ پاسخ به سؤالات دانش آموزان؛ برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است، در آدرس الکترونیکی Tsc.ut.ac.ir باشگاه دانش‌آموزی، این برنامه به‌صورت برخط پخش خواهد شد. آدرس‌های دیگر باشگاه دانش‌آموزی، آدرس اینستاگرام: @utcareerschool و در سایر پیام‌رسان‌ها @tehran_career_school است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار