افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران میانه

میانه(پانا)- همزمان با دهه امامت و ولایت و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران میانه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران میانه

معاون استاندار آذربایجان شرقی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و راهیابی ورزشکاران میانه ای به رقابت های المپیک توکیو گفت: شهرستان میانه به عنوان یکی از قطب های بزرگ و قهرمان پرور در رشته های مختلف ورزشی و امروز سرآمد تربیت ورزشکاران تخصصی است که مرهون تلاش مربیان و خانواده های این ورزشکاران است.

وی توسعه زیرساخت های ورزشی را جزو مهمترین برنامه های کشوری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان در حوزه ورزش تحقق برنامه های توسعه ای در این زمینه در جهت ایفای نقش جوانان در میادین بین المللی، نیازمند مساعدت های مسئولین بالادستی برای حمایت های نام آوران و پیشکسوتان میانه ای است.

محمدرضا مشایخی، ضمن قدردانی از مشارکت سرمایه گذاران این دو طرح ورزشی در مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران افزود: سرمایه گذاری در ورزش صرفا یک سرمایه گذاری اقتصادی نبوده و یک حرکت مهم در کمک به عرصه ورزش، فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی است و امروز باید در جهت ارتقای سطح ورزش و ایجاد بسترهای مناسب، ادارات و سازمانهایی که امکانات و تاسیسات لازم را دارند در این زمینه قدم بردارند.

فرماندار ویژه میانه همچنین با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران در تمامی عرصه های ورزشی گفت: امیدواریم با تمهیداتی که امروز در زمینه مهار کرونا در سطح کشور در حال انجام است، به زودی شاهد از سرگیری روال عادی تمامی برنامه ها و کسب و کارها به خصوص در زمینه ورزش کشور و شهرستان باشیم.

در ادامه این مراسم از سرمایه گذاران این طرح ورزشی توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است زمین چمن مصنوعی این مجموعه فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت 1350 متر مربع و با اعتبار 7.2 میلیارد ریال و سالن بدنسازی در فضایی به مساحت 250 متر مربع با اعتبار 3.6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار