منتخب شورای ششم پایتخت: شهردار تهران به راحتی انتخاب نمی شود

تهران (پانا) - منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت برای منتخبان شورا مهم است که گزینه‌های شهرداری پایتخت مداخله‌ای در فساد اقتصادی نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
منتخب شورای ششم پایتخت: شهردار تهران به راحتی انتخاب نمی شود

به گزارش ایرنا، «پرویز سروری» یکی از مولفه ها و شاخص های مهم شورای ششم را پاکدستی و فساد ستیزی دانست و افزود: به طور قطع استعلام های لازم را از مراجع قانونی اخذ می کنیم و بر این موضوع اصرار و تاکید داریم.

وی گفت: ما هنوز گزینه های شهرداری تهران را بررسی نکرده ایم و مصاحبه ها از اواخر هفته جاری شروع می شود.

سروری با بیان اینکه موضوعات را بررسی می کنیم و اگر موردی وجود داشته باشد که باعث نگرانی شود مورد توجه قرار می گیرد، ادامه داد: اینکه گزینه ای را پیش از بررسی رزومه قضاوت کنیم امر درستی نیست و برای موضوع اتهام باید از مراجع قانونی استعلام بگیریم و اگر موردی باشد و پرونده فردی دارای ابهام یا اتهام اقتصادی باشد، مدنظر شورای شهر ششم خواهد بود.

این منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران، تاکید کرد: اگر گزینه های شهرداری تهران مداخله ای در فساد اقتصادی داشته باشند برای ما مهم است.

وی تاکید کرد که اگر یک نفر دیگر دارای اتهام باشد و بخاطر او فرد دیگری را تنبیه کنیم این موضوع منطقی نیست.

وی یادآور شد: شهردار تهران به راحتی انتخاب نمی شود و از مراجع قضایی و امنیتی استعلامات را می گیریم.

منتخب شورای ششم عنوان کرد: اینکه فضای مجازی یک فرد را متهم کند یک بحث است و اینکه از نظر مجاری قانونی کسی متهم یا مجرم شناخته و این موضوع اثبات شده باشد، بحث دیگری است.

سروری ادامه داد: من این قول را می دهم که در انتخاب شهردار تهران همه زوایا را بررسی کنیم و رزومه گزینه های شهرداری تهران را بررسی می کنیم و اگر مداخله ای از طرف این افراد در جرم و عمل غیر شفاف باشد در تصمیمات ما موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار