همراه با المپیک 2020 با ویژه برنامه المپیک شبکه یک

تهران (پانا) - همزمان با شروع رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، شبکه یک سیما هر روز با ویژه برنامه المپیک توکیو، همراه مخاطبان ورزش دوست خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
همراه با المپیک 2020 با ویژه برنامه المپیک شبکه یک

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه المپیک هر روز پس از بخش خبری ساعت ۸ صبح و به‌صورت زنده روی آنتن می‌رود.

به گفته داریوش دلیری تهیه‌کننده، این ویژه برنامه در ادامه برنامه «صبح بخیر ایران» است که هر روز تا پایان مسابقات المپیک از شبکه یک پخش می‌شود.

او افزود: در هر برنامه به فراخور مسابقات، میزبان ورزشکاران المپیک ادوار گذشته کشورمان خواهیم بود و در نخستین برنامه که امروز پخش شد، عباس جدیدی کشتی‌گیر پیشین ایران، مهمان ما بود.

در همین رابطه امیرحسین بابازاده مجری و سردبیر این برنامه اظهار داشت: در ویژه برنامه المپیک ما اتفاقات روز و به لحظه این رویداد بزرگ ورزش جهان را به اطلاع بینندگان می‌رسانیم.

او تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر مرور اخبار المپیکی، با توجه به مسابقات روزانه، مهمانان، کارشناسان و پیشکسوتانی از همان رشته‌ها را به استودیو دعوت می‌کنیم.

بابازاده از پخش آیتم خاطره بازی ادوار گذشته المپیک در این برنامه خبر داد و یادآور شد: در اولین برنامه، گذری به المپیک آتلانتا و نتایج کاروان ایران در آن دوره داشتیم.

ویژه برنامه المپیک به تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای امیرحسین بابازاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که هر روز حوالی ساعت ۸:۳۰ به مدت یک ساعت روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار