پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پی درگذشت دو معلم

تهران (پانا) - در پی درگذشت  «مریم عظیمی‌» معلم  مدرسه پویش شهر تهران و  «حکیمه صفار تلوری» همکار آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران این دو همکار  تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پی درگذشت دو معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن پیام تسلیت سید جواد حسینی، به شرح زیر است‪:

انالله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت همکاران عزیز سرکار خانم «مریم عظیمی» معلم مدرسه پویش آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و «حکیمه صفار تلوری» همکار آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب و خانواده شریف فرهنگیان بویژه معلمان حوزه آموزش وپرورش استثنایی کشور شد.

شنیدن خبر ناگوار فقدان معلمین عزیز وشریف، جانکاه و طاقت فرساست و تمامی فرهنگیان و دلسوزان تعلیم و تربیت آموزش وپرورش استثنایی کشور خود را داغدار و شریک غم خانواده آنان می دانند.

بی شک زحمات و دلسوزی های این دو همکار پرتلاش در مدارس استثنایی، در ذهن و خاطر مردم و همکاران ماندگار خواهد ماند و آن دو عزیز سفرکرده از الطاف بیکران الهی بهره مند خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی غفران واسعه الهی برای این دو همکار گرامی، برای خانواده معزز و داغدار ایشان و نیز همکاران عزیزشان صبر و شکیبایی آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار