کاظمی: خبرگزاری پانا یکی از ابزارهای  تربیتی است

تهران(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد خبرگزاری پانا یک موقعیت بسیار بزرگ برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: خبرگزاری پانا یکی از ابزارهای  تربیتی است

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از اردوگاه شهید باهنر محل برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری فردا به پانا اظهار کرد: «بهترین ابزار تربیتی برای تمام ساختار‌های تربیتی، دانش‌آموزان پانا هستند. کسانی که باتوجه به علاقه و توانمدی‌های خود در حوزه خبرنگاری ورود پیدا می‌کنند، در فضای اجتماعی قرار می‌گیرند. هر یک از خبرنگاران پانا هنگامی که با یک مسئول مصاحبه می کنند، در یک جلسه بزرگ حضور پیدا می‌کنند این موضوع خودش یک مهارت برقراری ارتباط و برای هر یک از آن‌ها درس است.»

وی افزود: «دانش‌آموزان صرفا" عکس و یا خبر تهیه نمی‌کنند بلکه با شرکت در هر یک از برنامه‌ها و قرارگیری در موقعیت‌های گوناگون چیزی بر دانش آن‌ها اضافه می‌شود، آن‌ها با شرکت در جلسات مختلف اعتماد به نفس،مهارت‌های گفت‌وگو و رعایت آداب‌ اجتماعی را پیدا می‌کنند.»

کاظمی با اشاره به اینکه علاقه برای ورود به این حرفه مهم است، عنوان کرد: «نوشتن و تهیه خبر، مهارت می‌خواهد و ما با توجه به این موضوع کلاس‌های متفاوتی را برای تقویت مهارت دانش‌آموزان پانا تهیه کرده‌ایم تا هر یک از خبرنگاران با شرکت در کلاس‌ها مهارت‌های لازم را کسب کنند.»

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار