کارگروه اجرایی تحقیق و پژوهش استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا)- کارگروه اجرایی تحقیق و پژوهش استان زنجان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، رئیس و اعضای گروه تحقیق و پژوهش، معاون سوادآموزی استان، رؤسای ادارات و نمایندگان معاونت‌ها و دوایر دخیل در امور اجرایی پژوهش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه اجرایی تحقیق و پژوهش استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، حسین حسنلو، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت در این جلسه، همکاری همه بدنه دستگاه تعلیم و تربیت استان در پیشبرد برنامه های پژوهشی و بهره مندی از نتایج یافته ها را مهم و ضروری خواند.

بهروز رجایی، رئیس گروه تحقیق و پژوهش و دبیر کارگروه؛ ضمن بیان دستور جلسه و گزارش مختصر از برنامه های در حال اجرا، بر تعامل هرچه بیشتر گروه تحقیق و پژوهش با معاونت ها و دوایر داخلی و ادارات استان تاکید کرد و گفت: از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده جهت ارتقای کیفی و کمی طرح ها و برنامه های پژوهشی استان استقبال می کنیم.

در ادامه جلسه، سایر اعضای گروه تحقیق و پژوهش ، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص موضوع جلسه ارائه کردند و در خصوص راهکارهای ارتقای کیفیت پژوهش استان بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است این کارگروه در راستای تسهیل فعالیت های پژوهشی و رفع موانع اداری و ساختاری این حوزه و کاربست یافته های پژوهشی فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار