نشست صمیمی فرماندار شهرستان فیروزكوه با فعالان عرصه خبر و رسانه در شهرستان فیروزكوه

خبرگزاری پانا : شورای روابط عمومی شهرستان فیروزكوه درنشست صمیمی بامهری فرماندار فیروزكوه و خضری رئیس اطلاع رسانی شهرستان با خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در محل فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، ابوالقاسم مهری در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت :‌روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم ، اصحاب رسانه و دستگاههای اجرایی هستند .

فرماندار فیروزكوهخطاب به مسئولین روابط عمومی های ادارت و نهادها شهرستان فیروزكوه گفت: روابط عمومی چشم بیناو گوش شنوای دستگاه‌های اجرایی و مدیران است و هرچه روابط عمومی‌ها تقویت شوند سازمان تقویت خواهند شد .

وی ادامه داد: روابط عمومی با توجه به شرایط كاری خود و حجم مسئولیت‌ها نیازمند تقویت بوده و باید ساز و كار لازم برای این امر اندیشیده شده و امكانات لازم فراهم شود .

فرماندار فیروزكوه خاطرنشان كرد: نقش ارزنده روابط عمومی در شرایط كنونی امری بدیهی است و به همین علت تقویت روابط عمومی باید مورد توجه خاص باشد .

وی در ادامه با اشاره به فرمایشی از امام علی (ع) گفت: پاسخگویی مسئولان به برخی شایعات و اتهامات وارده باید مورد توجه بوده و مدیر باید با پاسخگویی به رفع شبهات كمك كند .

مهری افزود : تبیین عملكرد دستگاه‌های اداری با توجه به حجم شایعات و تخریب‌ها ضروری است و روابط عمومی در این مورد می‌تواند نقش‌آفرین باشد .

فرماندار فیروزكوه خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح نمود: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که در این روز شکوهمند که روز حق گویی و پاسداشت قلم است از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع رسانی ضمن تجلیل باید قدر دانی شایسته‌ای صورت پذیرد.

ابوالقاسم مهری در مراسم روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران به مانند سربازان سزمین اندیشه می مانند که با سلاح اندیشه و قلم روان خود، زمینه ساز پیروزی های بزرگی در مقابله با دشمنان و بدخواهان جامعه اسلامی هستند که با اطلاع رسانی به موقع؛ آگاهی اقشار مختلف جامعه را إرتقاء داده و باعث خواهند شد جامعه ای پویا و فعال داشته باشیم.

فرماندار فیروزكوه با بیان این که در حقیقت خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند، اذعان داشت: در این راستا تلاش دلسوزانه آن‌ها هم چون مشعلی جاوید و روشنگر، همواره گرمی بخش مطبوعات و رسانه‌ها است به ویژه خبرنگاران محترم فیروزكوه که با قلم و تعهد خود نسبت به شهروندان زمینه ساز تلاش و کوششی جدی تر در تمام مجموعه شهرستان را فراهم کرده اند

فرماندار شهرستان فیروزکوه از خبرنگاران فعال شهرستان " خبرنگاران واحد مركزی خبر،ایرنا ، فارس و پانا و ویژه نامه های جام جم ، راه مردم و بازتاب "با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزشمند تقدیر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار