عملیات تسطیح و خاکبرداری طرح مسکن اقدام ملی در داراب آغاز شد

شیراز (پانا) – به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب، عملیات تسطیح و خاکبرداری فاز اول طرح اقدام ملی مسکن شهرستان داراب توسط ماشین آلات امور اجرایی بنیاد مسکن فارس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات تسطیح و خاکبرداری طرح مسکن اقدام ملی در داراب آغاز شد

محمدرضا حسن‌زاده اجرای این طرح را گامی در راستای خانه‌دار شدن اقشار مختلف با سطوح درآمدی متفاوت در این شهرستان دانست.

او با بیان اینکه طرح مسکن اقدام ملی، طرحی برای حمایت از اقشار مختلف در راستای تامین خانه و سرپناه است افزود: دولت با تامین زمین رایگان در این طرح اقدام موثری در راستای کاهش قیمت تمام شده طرح مسکن ملی برداشته است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه مراسم قرعه‌کشی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان داراب با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان داراب و جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد گفت: این طرح ملی به طور رسمی در این شهرستان کلید خورد.

فرماندار ویژه شهرستان داراب نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین مسکن شهری متناسب با سطوح درآمدی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: مسکن از جمله نیازهای اولیه زندگی است که اقشار مختلف باید بدون دغدغه برای داشتن آن به عنوان یک حق اجتماعی تلاش کنند و آن را به دست آورند.

فرودی با قدردانی از خدمات بنیاد مسکن برای تامین مسکن اقدام ملی از همه دست اندرکاران مسکن ملی خواست تا در کمترین زمان ممکن برای ساخت و تحویل طرح تامین مسکن اقدام کنند.

در شهر داراب ۳ هزار و ۸۳۲ نفر در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند؛ این طرح مورد استقبال شهروندان در شهرهای مختلف قرار گرفت و تاکنون در داراب ۷۷۶ نفر از متقاضیان مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

طرح مسکن اقدام ملی در شهرهای استان فارس با مشارکت بنیاد مسکن اکنون در ۱۷ شهرستان استان فارس با تامین آورده متقاضیان در حال اجراست و آورده متقاضیان در این شهرها به بیش از یک هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال رسیده است.

۶۲۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از آورده یاد شده مربوط به شهرهای استان فارس به جز منطقه جنوب و یک هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال از آن متعلق به متقاضیان۱۳ شهر منطقه لارستان و جنوب فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار