محدودیت تردد بین استان تهران و البرز وجود ندارد

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تعطیلی ۶ روزه استان های تهران و البرز گفت استان‌های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و بین استان البرز و تهران محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد بین استان تهران و البرز وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: به سبب افزایش تعداد بیماران کرونایی تصمیماتی در ستاد ملی و کمیته امنیت و اجتماعی گرفته شد و برای تعطیلی تهران و البرز به ۱۶ فرمانداری استان دستور داده شده که مجوزی برای خروج از استان داده نشود.

وی افزود: محدودیت ها از ساعت ۱۸ امروز ۲۸ تیرماه اعمال می‌شود و تا دوشنبه ۷ صبح ۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه مجوز های قبلی تردد باطل است و افرادی که اقدام به سفر کنند ضمن جریمه برگردانده می شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: استان های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و بین استان البرز و تهران محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

گودرزی سپس گفت: تعطیلی شامل اصناف، بانک ها، بخش‌های خصوصی و دولتی می شود و تیم های نظارتی نیز بر نحوه اعمال محدودیت ها نظارت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار