مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

راه پیشرفت هر کشور عبور از مسیر مدرسه مناسب است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست قطبی کمیسیون فرهنگی هنری، اجتماعی (قطب سوم) مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد راه پیشرفت هر کشور عبور از مسیر مدرسه مناسب است

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
راه پیشرفت هر کشور عبور از مسیر مدرسه مناسب است

سید نظام مرادی در این نشست که از طریق سامانه قرار و با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، بحری زاده قائم مقام سازمان دانش آموزی و نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی برگزار شد از زحمات چندین ساله سرکار خانم پناهی روا رییس سابق دبیرخانه مجلس دانش آموزی تشکر کرد و به رئیس جدید دبیر خانه مجلس دانش آموزی کشور تبریک گفت.

مرادی گفت: مجلس دانش آموزی نهادی صنفی مشورتی است و کمیسیون فرهنگی و هنری یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس دانش آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید زمینه حضور دانش آموزان را در مسابقات فرهنگی و هنری فراهم کنیم و به وضعیت روحی و مسایل عبادی آنان توجه شود.

وی افزود: یکی از مشکلات اجتماعی عدم توجه به مناطق کم برخوردار و عدم برخورداری از امکانات زیرساخت‌های یکسان است.

مرادی، مدیریت فضای مجازی، عدم هماهنگی والدین در تربیت فرزندان،کنکور، عدم جذابیت در مدارس، دین ستیزی،جذب نیروهای ناکارآمد در آموزش و پرورش و اعتیاد را از مهم ترین مشکلات روز جامعه بیان کرد و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی راهکارهای مناسبی برای حل این مشکلات پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار