سقوط خودرو به دره در طارم، جان 2 نفر را گرفت

زنجان (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم از سقوط خودروی سواری به دره در منطقه چفتان و مرگ 2 نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر از هموطنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سقوط خودرو به دره در طارم، جان 2 نفر را گرفت

سید باقر حسنی، در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه شنبه راس ساعت 10:22 تماسی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری به دره ای در منطقه چفتان طارم به مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات داده شد.
وی افزود: بلافاصله یک تیم عملیات پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج به سر سانحه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: با توجه به سرعت بالای این خودروی سواری که موجب سقوط آن به دره در منطقه چفتان شده بود و 2 نفر از سرنشینان در دم جان باخته بودند، انتقال اجساد و مصدومان به بالای جاده به سختی امکانپذیر بود.
حسنی تاکید کرد: امدادگران از ساعت 22:40 دقیقه شب تا ساعت 1:30 بامداد امروز نسبت به رهاسازی مصدومان از خودرو و انتقال اجساد فوتی ها اقدام کردند.
وی یادآوری کرد: فوتی‌های این سانحه رانندگی تحویل شهرداری آببر و نیروی انتظامی طارم داده شد و چهار مصدوم دیگر نیز به بیمارستان شهدای طارم منتقل شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار