مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی بسکتبال برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی بسکتبال برای حضور در سی‌و‌دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو صبح امروز در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی بسکتبال برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدارسیون بسکتبال، در این مراسم رامین طباطبایی رییس فدراسیون، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان، محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری فدراسیون، سهام الدین بهرامی مدیر عامل هلدینگ مات، رضا امامی مدیر بازاریابی شرکت داریا همراه، جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند.
در ابتدا این مراسم از اعضای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان، معصومه اسماعیل‌زاده، نگین رسولی‌پور، شادی عبدالوند، دلارام وکیلی و نیکا بیک‌لیک‌لی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک تقدیر و تجلیل شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: این دومین بار است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسکتبال کشورمان به المپیک راه پیدا کرده است. این افتخار بزرگی است تیم ملی و کادر فنی در دو سال اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این سهمیه را کسب کنند و خوشبختانه این راه دشوار را به خوبی طی کردیم.
او ادامه داد: تشکر می‌کنم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حامی مالی تیم و اصحاب رسانه که در این مسیر کنار بسکتبال بودند. برای ما حضور شایسته در مسابقات مهم است چون گروه بسیار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم بازهم از نام بسکتبال ایران در دنیا به خوبی دفاع کنیم.
در ادامه پرچم مقدس امضا شده جمهوری اسلامی ایران توسط مردم، به صمد نیکخوه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال و پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو اهدا شد و پس از آن پیراهن تیم ملی توسط ملی‌پوشان، کادر فنی تیم ملی و ریاست فدراسیون به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار