فولادوند در جلسه ساماندهی و ستادپروژه مهر منطقه ۱۴ تاکید کرد:

آینده‌نگری در کنار آینده پژوهی در راستای بازگشایی مدارس

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ تامین آسایش خانواده ها از لحاظ ثبت نام فرزندانشان را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده‌نگری در کنار آینده پژوهی در راستای بازگشایی مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، صبح امروز جلسه ساماندهی نیروی انسانی و ستاد پروژه مهر منطقه ۱۴، با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل، جهانشاهی مدیر منطقه ۱۴ و جمعی از اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداره کل و منطقه ۱۴ آموزش و پرورش، به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس بر گزار شد.

در ابتدای جلسه، جهانشاهی گزارشی در خصوص وضعیت منطقه با توجه به جمعیت آماری دانش آموزی و همکاران فرهنگی ارائه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن تقدیر از جامعه فرهنگیان شهر تهران اظهار کرد: همکاران فرهنگی، با انگیزه بالا و تلاش های یک ساله خود تداوم تحصیل در زیست بوم جدید را با بالاترین کیفیت رقم زدند و در عرصه برگزاری انتخابات هم با تمام توان در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات قدم برداشتند.

فولادوند خواستار تلاش حداکثری در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در سال جاری شد و افزود: در بررسی نیروی انسانی به بهترین نحو باید توجه شود و موانع با همدلی، همفکری و همراهی مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی معاونین باید در اولویت باشد اضافه کرد: آسیب های نوپدید در بازگشایی سال جدید و در این زیست بوم، با عنایت به شیوع بیماری کرونا می بایست پیش بینی شود و بتوانیم با آینده نگری در کنار آینده پژوهی به سمت اهداف از پیش تعیین شده و بازگشایی مدارس حرکت کنیم.

فولادوند بر اهمیت نیروی توانمند و متخصص به ویژه در حوزه مشاوره، پرورشی و تربیت بدنی و مربیان بهداشت تصریح کرد و گفت: آموزش بدون رعایت سلامت جسمی و روانی، پاشیدن بذر در شوره زار است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در قبال مردم و آموزش و پرورش و تامین آسایش خانواده ها در خصوص ثبت نام و تحصیل فرزندانشان مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه تب و تاب پروژه مهر باید در سطح مدرسه حس شود بر عملیاتی کردن پروژه مهر توسط مدیر و معاونین مدارس تصریح کرد و گفت: بازدیدها از ستادهای ثبت نام با جدیت ادامه می یابد و در خصوص انتصاب و انتخاب مدیران مدارس هم ملاک، مُر قانون است.

فولادوند در پایان با قدردانی از تلاش فرهنگیان معزز در برگزاری ۴ انتخابات همزمان در شهر تهران ادامه داد: در اجلاس روسای آموزش و پرورش، خط مشی ها و سیاست های کلان نظام در عرصه آموزش و پرورش بررسی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار