معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

تولید ۵۶۰ اثر آموزشی در طرح ایماهای حرفه‌ای معلمان

ملارد(پانا)- آموزش مجازی۲۸۰۰ نوآموز در برنامه شاد تحت عنوان آوای کودکانه به صورت رایگان صورت پذیرفته است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید ۵۶۰ اثر آموزشی در طرح ایماهای حرفه‌ای معلمان

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملاردبا اشاره به اهم اقدامات و فعالیت‌های سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: آموزش مجازی۲۸۰۰ نوآموز در برنامه شاد تحت عنوان آوای کودکانه به صورت رایگان صورت پذیرفت.

او افزود: از ابتدای سال تحصیلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، برگزاری ایماهای(اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان) برای هر ۶ پایه مقطع ابتدایی در برنامه شاد از سمت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بود.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تولید محتوا از سوی همکاران فرهنگی شهرستان ملارد در ایماهای حرفه‌ای بیان کرد: مطابق بودجه‌بندی مشخص، پس از تولید محتوا و بررسی توسط راهبران آموزشی، جهت بارگذاری به استان ارسال می‌شد.

عبدالمالکی گفت: از مجموع حدود ۵۶۰ مورد آثار و محتوای تولیدی در قالب‌های مختلف از پایه اول تا ششم ابتدایی، ۷۵ درصد آن‌ها در بستر برنامه سروش منتشر شد که بیشترین تعداد متعلق به پایه اول، سوم و چهارم ابتدایی بود.

او ادامه داد: همکاران عزیز مقطع ابتدایی شهرستان ملارد در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰با تلاش و کوشش بسیار محتواهای ارزشمندی را در راستای ارائه در بستر فضای مجازی و بهره‌مندی دانش‌آموزان تولید کردند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار