کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه دو شهررری :

نماز از جمله والاترین عبادت ها است

شهر ری (پانا) -نماینده معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران و کارشناس مسئول نماز،قرآن وعترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری بازدید بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز از جمله والاترین عبادت ها است

حجت الاسلام شعبانی کارشناس طرح روحانی امین معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان تهران و صادقی کارشناس مسئول نماز،قرآن وعترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی یک بازدید میدانی از مدارس حاشیه‌ای منطقه مشکلات مدارس را در مباحث فرهنگی و تربیتی مورد بررسی بررسی کردند.

صادق نوری کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه دو شهررری در حاشیه این بازدید در گفت و گو با پانا گفت: اهداف خلقت انسان عبادت است و نماز از جمله والاترین عبادت‌ها است در این خصوص فعالیت‌های ویژه‌ای برای اقامه نماز دانش‌آموزی در قالب همایش‌ها و برنامه‌های مختلف سال‌های اخیر در استان انجام شد.

در این بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور مدیران سه مدرسه آل یاسین، آل محمد(ص) و همچنین امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه برگزار شد، و ضمن بررسی مشکلات مقرر شد از طرف حوزه علمیه استان تهران برای هرکدام ازاین مدارس یک روحانی امین در نظر گرفته شود.

خبرنگار:ستایش ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار