فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) باقرشهر :

برخورد قهری در مقوله حجاب جوابگو نیست

کهریزک(پانا)-فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: برخوردهای قهری برای مقوله حجاب در جامعه جوابگو نیست و باید برنامه‌‌ریزی مناسبی برای این موضوع انجام بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قهری در مقوله حجاب جوابگو نیست

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) باقرشهر در مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بخش کهریزک اظهار کرد: در آیات مختلفی از قزآن کریم نسبت به مقوله حجاب تأکید شده است که اهمیت این موضوع را می‌رساند.

او با بیان اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست و در جامعه اثر اجتماعی دارد، افزود: حجاب مختص زنان نیست بلکه طبق آیات قرآن مردان نیز باید به عفاف و حجاب و نوع پوشش خود توجه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه باقرشهر بیان کرد: به دلیل اهمیت حجاب، دشمن همواره از راه‌های مختلف از جمله فضای مجازی و شبکه‌های ماهوارهای متعدد تلاش می کند از طریق زنان که کانون خانواده هستند جامعه را دچار انحلال کند.

کاشفی در ادامه با تأکید بر اینکه برخورد قهری در مقوله حجاب جوابگو نیست، گفت: برخوردهای سلیقه ای و سیاسی دولت‌ها در مورد برخورد با مسئله حجاب طی سال‌های گذشته باعث شده که نتیجه مطلوبی حاصل نشود لذا برخورد قهری راه چاره نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی مناسب به ریشه مسائل پرداخته شود.

او با بیان اینکه حجاب مانند دیوار و سد است ادامه داد: دشمنان اذعان دارند که برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی اول باید با حجاب به عنوان یک سد محافظ مقابله کنیم زیرا اگر حجاب از بین برود می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه باقرشهر خاطرنشان کرد: مقاومت و دینداری مردم ایران باعث شکست نقشه‌های شوم استکبار جهانی و سرافرازی ایران شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار