شهردار تهران:

امیدواریم بتوانیم راه شهدا و حاج احمد متوسلیان را ادامه دهیم

تهران (پانا) - شهردار تهران به رشادت‌های شهدای اسلام اشاره و اظهار امیدواری کرد که بتوان راه شهدا و حاج احمد متوسلیان را ادامه داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم بتوانیم راه شهدا و حاج احمد متوسلیان را ادامه دهیم

پیروز حناچی، شهردار تهران در آیین نامگذاری بزرگراه سردار جاوید نشان حاج احمد متوسلیان گفت: در ابتدا یادی می کنیم از روزهایی ‌که جنگ رسما آغاز نشده بود و غرب کشور درگیر نارامی شده و جنایتکاران در پاوه جنایت‌هایی انجام داده بودند و بسیاری از مبارزان که سابقه مبارزه قبل از انقلاب را داشتند برای کمک به آن منطقه شتافتند.

او افزود: همچنین یاد آفریننده فتح المبین فتح و فتح خرمشهر را گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم راه شهدا و حاج احمد متوسلیان را تعقیب کنیم.

شهردار تهران اضافه کرد: امیدواریم این اقدام پسندیده شهرداری و شورای شهر به یادگار باقی بماند و یاد سرداری که بخش عمده‌ای از مدیریت ابتدای جنگ و تربیت فرماندهانی مانند شهید همت را عهده دار بود به واسطه این حرکت عظیم گرامی داشته شود.

شهردار تهران سپس در جمع خبرنگاران یادآور شد: به پیشنهاد شورای اسلامی شهر تصمیم گرفته شد بزرگراه فتح به نام حاج احمد متوسلیان که در جریانات پیش و بعد از انقلاب، عملیات های مختلف دفاع مقدس، آزاد سازی خرمشهر نقش عمده ای داشتند نامگذاری و ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار