مشارکت شش هزار میلیارد تومانی سازمان نوسازی مدارس با خیرین از ابتدای سال ۹۶ تاکنون

مشهد(پانا)- معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان نیشابور اعلام کرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از سال ۹۶ تاکنون در امر مدرسه‌سازی حدود شش هزار میلیارد تومان با خیرین نیک اندیش مشارکت داشته است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت شش هزار میلیارد تومانی سازمان نوسازی مدارس با خیرین از ابتدای سال ۹۶ تاکنون

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مهرالله رخشانی مهر در این مراسم با اشاره به ۶٠٠ پروژه در حال ساخت دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی گفت: فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز از مشهد مقدس آغاز شد و در ۲۰ سال گذشته بیش از ۵۰ درصد مدارس کشور با همت و مشارکت این بزرگواران احداث شده است.
وی با بیان اینکه با همکاری وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور دو هزار و ٣۵٠ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۰ به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافت که در سه ماهه نخست سال، تخصیص این اعتبار به طور کامل صورت پذیرفت افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از سال ۹۶ تا کنون در امر مدرسه سازی حدود شش هزار میلیارد تومان با خیرین نیک اندیش مشارکت داشته است.
معاون وزیر با بیان اینکه میانگین طول دوره ساخت پروژه های عمرانی در امر مدرسه سازی از سال ۹۶ تا کنون از ۹ سال به زیر سه سال کاهش یافته است، افزود: خیرین نیک اندیش سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد تومان را در امر مدرسه سازی تعهد کرده اند.
رخشانی مهر با بیان اینکه با توجه به برآورده دهه فجر سال ۹٩، ١٩/۵ درصد مدارس کشور نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی هستند، افزود: سال گذشته یکصد مجتمع بزرگ آموزشی در کشور به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار