مسئول بسیج جامعه زنان استان قم خبر داد:

اهداء هدایای «گلریزان» به جوانانِ در آستانه ازدواج در قم

قم(پانا)- «ابراهیم آبادی»مسئول بسیج جامعه زنان استان قم، از برپایی سنت حسنه «گلریزان» در قم و اهداء هدایای جمع آوری شده به جوانان در آستانه ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اهداء هدایای «گلریزان» به جوانانِ در آستانه ازدواج در قم

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، «مرضیه ابراهیم آبادی» مسئول سازمان بسیج زنان استان با گرامیداشت ایام هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: نامگذاری این هفته به مناسبت شهادت زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در خفقان رضاخانی و توطئه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد در سال 1314 است و آن را گرامی می‌داریم.
وی افزود: بسیج جامعه زنان استان قم برنامه های ویژه ای را در این هفته با شعار «نجابت ایرانی» مخصوص همه اقشار پسران، مردان، زنان و دختران و نیز ترویج حیا و عفت و همچنین احیای هویت زن مسلمان ایرانی تدارک دیده است.
مسئول سازمان بسیج زنان استان قم ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح بوستان‌ها با همکاری جامعة المصطفی و با حضور بانوان تازه‌ مسلمان شده و بیان دیدگاهشان در خصوص حجاب و پوشش اسلامی و چرایی ضرورت حجاب به ویژه برای دهه هشتادی ها از جمله برنامه های هفته ملی عفاف و حجاب خواهد بود.
ابراهیم‌آبادی افزود: همیشه همه نگاه‌ها در خصوص بحث حجاب و عفاف به سمت خانم ها بوده، اما امسال آقایان نیز در مسئله عفاف و حیا، با عنوان غیرت مرد ایرانی سهیم بودند.
مسئول بسیج جامعه زنان قم ادامه داد: برقراری جلسات پرسش و پاسخ و هم اندیشی و تبادل نظر، برگزاری مسابقات اعم از نقاشی و دلنوشته، عکس ریحانه ها و کتاب‌خوانی، برپایی نمایشگاه‌های کوچک مد و لباس، عکس و پوستر حجاب، اجرای سرود خیابانی توسط برادران از دیگر برنامه های هفته است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
ابراهیم آبادی خاطرنشان کرد: در سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)، کادوهایی با عنوان هدیه به حضرت، به صورت نقدی و غیرنقدی، جهت تقدیم به جوانان در شرف ازدواج، با نام «گل‌ریزان» جمع آوری شد که در این برنامه ها همه اقشار و رده های بسیج و سپاه استان قم سهیم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار