فرماندار اسلامشهر:

تلاش درحوزه حجاب و عفاف عظمت و جایگاه والایی دارد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر عنوان کرد پیشگیری از ابتلاء یک فرد به کج‌ روی‌های اجتماعی به مراتب آسان تر از کمک به فردی است که درگیر آسیب‌های مختلف اجتماعی شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش درحوزه  حجاب و عفاف عظمت و جایگاه والایی دارد

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جمع فعالان حوزه حجاب و عفاف شهرستان اظهار کرد: حجاب و عفاف بارها در آیات قرآن کریم و احادیث مورد تأکید و سفارش قرار گرفته و شما به عنوان سفیران انتقال این مفاهیم و ارزش‌های دینی در جامعه فعالیت می‌کنید.

او با بیان اینکه تلاش در حوزه حجاب و عفاف عظمت و جایگاه والایی دارد، افزود: دشمنان اسلام سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه سست کردن بنیان خانواده‌ها و کم رنگ کردن ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه کردند و امروز کار در زمینه ترویج حجاب و عفاف با سختی‌های خاصی مواجه بوده و به دقت نظر ویژه‌ای نیاز دارد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در حوزه حجاب و عفاف بین جوانان و اقشار مختلف جامعه ادامه داد: پیشگیری از ابتلاء یک فرد به کج‌ روی‌های اجتماعی به مراتب آسان تر از کمک به فردی است که درگیر آسیب‌های مختلف اجتماعی شده است.

در ادامه این مراسم فرماندار اسلامشهر و سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) شهرستان از تعدادی از بانوان فعال درحوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تجلیل بعمل آوردند.

خبرنگار دانش‌آموز: الیناولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار