شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بـا صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

23 تیـر 1378، تجسم نفوذ کلام رهبری و تجلی اراده ملت

تهران (پانا) - روز بیست‌وسوم تیر، روز تجسم کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران در حمایت از انقلاب و دستاوردهای سترگ آن و نشان از وحدت امت پشت سر ولایت فقیه وتبعیت از رهنمودهای راهگشای معظم له بود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
23 تیـر 1378، تجسم نفوذ کلام رهبری و تجلی اراده ملت

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است

«بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سبب ماهیت ضد استکباری و استقلال طلبانه خود همواره مورد تهاجم نظام سلطه و کشورهای مستکبر و خودکامه بوده و نمونه های عینی عداوت دشمنان با این نظام الهی در صحنه های مختلفی همچون فتنه 18 تیر 1378 تبلور یافت.

18تیر 1378 آغاز اجرای یک عملیات از پیش طراحی شده بود که با حربه‌های همیشگی نظام سلطه برای ایجاد نا امنی در جامعه و با راه‌اندازی غائله کوی دانشگاه همراه شد و این فتنه بزرگ در نهایت با حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 23تیر 1378 بی نتیجه ماند و به شکست انجامید.

روز بیست‌وسوم تیرماه، روز تجسم کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران در حمایت از انقلاب و دستاوردهای سترگ آن و نشان از وحدت امت پشت سر ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای راهگشای معظم له بود.

حماسۀ حضور مردم در راهپیمایی 23تیرماه سرشار از عبرت‌های بزرگ تاریخی بود که نقش و جایگاه مردم را به عنوان حامیان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی بیش از پیش نمایان ساخت و با وجود تکرار فتنه دشمنان در سال‌های بعد، همچنان به عنوان سد دفاعی محکم در برابر نفوذ بیگانگان و عوامل خودفروخته داخلی از امنیت و آرمان‌های نظام محافظت نمود.

نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به عنوان متولی اصلی برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی، با پشتوانه عظیم حمایت مردمی در خنثی کردن این جریان خطرناک و مهندسی شده توسط اتاق‌های فکر نظام سلطه، نقش اصلی و غیرقابل انکاری داشت که توانست نقش تاریخی خود را در دفاع از انقلاب و ملت با خلق حماسه جاودان و دشمن شکن راهپیمایی 23 تیر 1378 به ظهور و بروز برساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 23تیرماه، با تأکید دوباره بر ایستادگی خود در دفاع و نگهبانی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به حمایت از مردم مقاوم ایران اسلامی اعلام می دارد؛ توطئه ها و دشمنی‌های استکبار جهانی که گاهی با ایجاد آشوب و گاهی با تحریم، جنگ روانی، ترور و تحمیل جنگ اقتصادی نمایان می شود، با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی هرگز منجر به فاصله گرفتن ملت از آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و سست شدن بیعت همیشگی خود با مقتدای عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) نخواهد شد و هر توطئه ریز و درشت دشمنان با پاسخ کوبندۀ مردم بصیر و همیشه حاضر در صحنۀ ایران اسلامی مواجه خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار