معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

معمار و طراحی اصلی تعالی مدیریت در مدرسه، مدیر است

فیروزه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی آغاز گام سوم اجرایی تعالی مدیریت مدرسه را در شهرستان فیروزه افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معمار و طراحی اصلی تعالی مدیریت در مدرسه، مدیر است

این جلسه در بستر شبکه شاد به صورت زنده با حضور رضا صابری تولائی، معاون آموزش متوسطه اداره کل، مدیران و معاونان مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان های فنی و کاردانش شهرستان، معاونان آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه قطب شهید شوشتری و معاونان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان مناطق ۴۷گانه استان برگزار شد، از مدرسان فیروزه ای استان در طرح تعالی مدیریت تجلیل به عمل آمد.
صابری تولائی در ابتدا با اشاره به شش ساحت تربیتی، خواستار برنامه ریزی و هدف گذاری مدیران در طول سال تحصیلی و تلاش جهت برقراری ارتباط بین تمامی فعالیت های مدرسه با آن شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل در ادامه تفاوت در سبک مدیریتی را امری بدیهی دانست و افزود: تفاوت و خلاقیت در اجرای اهداف است که تحول یک مدرسه را رقم می زند.
این مقام‌مسئول گفت: رویکردهای آموزش صرفا حضوری، آموزش ترکیبی(حضوری و مجازی) و آموزش صرفا مجازی سه چالش مهم پیش رو در حیطه آموزش و پرورش است که بنا بر شرایط به آنها در سال تحصیلی جدید عمل خواهد شد.
صابری تولائی ضمن تاکید بر اولویت اصلی آموزش و پرورش که همانا آموزش حضوری است، تصریح کرد: سه امر مهم پوشش تحصیلی صد در صدی دانش آموزان، هدایت تحصیلی صحیح و مناسب و ثبت نام آنان در زمره اموری بسیار مهم و ضروری است که توجه ویژه از جانب مدیران را طلب می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار