محمد مومنی در گفت‌وگو با پانا

استقلال با تکیه بر مثلث « سرمربی، هوادار و بازیکن » انگیزه زیادی برای دربی دارد

پرسپولیس با وضعیتی که دارد یک ابرقدرت است

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است در روزهای که مسئولان این باشگاه از تیمشان حمایت نمی‌کنند، استقلال با ترکیه بر سه عنصر اصلی پا دربی 96 می‌گذارد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استقلال با تکیه بر مثلث « سرمربی، هوادار و بازیکن » انگیزه زیادی برای دربی دارد

محمد مومنی مقدم در گفت‌وگو با پانا، درباره دربی 96 شهر تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که قرار است پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شود، گفت: « فرهاد مجیدی، هواداران و بازیکنان سه ضلع اصلی استقلال را تشکیل داده‌اند و به صورت مستقل و بدون کمک هیچ کس در تلاش هستند تا طبق قوانین و مقررات خودشان جلو بروند. استقلال یک تیم مردمی است که همه به آن وابسته هستند و از طریق این تیم ارتزاق می‌کنند. »

وی ادامه داد: « بازی استقلال و پرسپولیس همیشه یک دیدار جذاب و بسیار حساس بوده است؛ تقابل این دو حریف سنتی و دیرینه همواره دیدنی بوده است و تیمی می‌تواند در این دوئل به پیروزی برسد که کمترین اشتباه را مرتکب شود. استقلال متکی به کارهای خلاقانه دو بازیکن خود مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی است و بازیکنان هم در در یک کار تیمی تلاش می‌کنند تا به این دو بازیکن توپ برسانند و آنها بتوانند به گل برسند و کسب امتیاز داشته باشند. البته برای دربی شیخ دیاباته هم به میدان خواهد آمد و ارسلان مطهری هم خط و نشان کشیده است اما همانطور که گفتم دربی شرایط متفاوتی دارد. »

پیشکسوت استقلال درباره شرایط موفقیت در دربی 96 گفت: « هر تیمی نمی‌تواند در دربی موفق عمل کند؛ مگر اینکه ایده‌ها را اجرا کند و به دور از همه مسائل و بدون استرس و با اعتماد به نفس کامل مجری عوامل سرمربی باشد. در آن طرف میدان پرسپولیس قرار دارد که داعیه قهرمانی در لیگ دارد و استقلال هم داعیه قهرمانی در جام حذفی، تقابل این دو تیم جذابیت خاص خودش را دارد. پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد به‌عنوان یک تیم ابرقدرت محسوب می‌شود و استقلال هم با تکیه بر مثلث « سرمربی، هوادار و بازیکنان » و بدون حمایت از سمت مسئولان؛ باشگاه خیلی انگیزه دارد که بتواند قهرمان جام حذفی شود. »

مومنی درباره شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: « فرهاد مجیدی به هواداران استقلال قول کسب یک جام قهرمانی را داده است و این اتفاق دور از دسترس نیست؛ قهرمان جام حذفی می‌تواند استقلال باشد چرا که این تیم نشان داده با وجود همه مشکلات و ناملایمتی‌هایی که دیده است می‌تواند با تکیه بر توانایی بازیکنان و نبوغ سرمربی قهرمان جام و برنده دربی باشد. درست است که پرسپولیس هم‌اکنون صدر جدول را در اختیار دارد و داعیه قهرمانی در لیگ را دارد اما استقلال هم بسیار با انگیزه است و برای پیروزی در دربی و کسب قهرمانی جام حذفی بسیار انگیزه دارد و این اتفاق هم شدنی خواهد بود. »

وی در مورد حواشی و مشکلات اخیر که برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به وجود آمده است، عنوان کرد: « استقلال و پرسپولیس دو تیم مردمی هستند که دولت آن را گرفته است و به سود خود از این دو تیم استفاده می‌کند و دست آخر هم منت می‌گذارند. این دو تیم برای مردم هستند و باید برای دل شادی مردم هم کار کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار