دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» منصوب شد

قم(پانا)-طی حکمی از سوی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «رضا ابوذر» به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «شهادت قلم» منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، «رضا ابوذر» به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «شهادت قلم» منصوب شد.

در حکم معرفی «رضا ابوذر» آمده است:

«نظر به تخصص، تجربه و تعهد ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری به خصوص حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موجب این حکم به عنوان دبیر نخستین جشنواره ملی شهادت قلم «فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت» منصوب می شوید.

امید است با تکیه برآرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و کشف استعدادهای درخشان و استفاده از تجربه به بار نشسته صاحبان تجربه و علم و هنر دفاع مقدس، در معرفی آثار فاخر، جذاب و تاثیرگذار موفق و موید باشید.»

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم به عنوان دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «شهادت قلم» انتخاب شده و قرار است این جشنواره اواخر سال جاری برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار