معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آغاز دریافت آثار دهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت دریافت آثار جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری به صورت رسمی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دریافت آثار دهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجتبی هاشمی گفت: این جشنواره که دهمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور در موضوعات؛ شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روان در سال تحصیلی 1399-1400 از مرحله آموزشگاهی آغاز شد.

او بیان کرد: آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله منطقه‌ای و استانی داوری شد و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند که آثار آنان از بیستم لغایت 24 تیرماه 1400 بصورت غیرحضوری و از طریقه شبکه شاد دریافت می‌شود.

هاشمی افزود: دانش‌آموزان در قالب‌های ایده پردازی، مقاله، نقاشی با گرایش‌های پاستل، مداد رنگی، گواش، آبرنگ، فیلم کوتاه، نرم افزار و چندرسانه‌ای، خلق کاراکتر و موشن گرافی اقدام به تولید آثار کرده‌اند.

او ادامه داد: فرهنگیان در بخش اقدام پژوهی، تولید محصولات فرهنگی، منابع کمک آموزشی و فیلم مستند پیشگیری در کلاس درس، برنامه سالانه مدرسه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پروژه‌ها و مداخلات موردی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: امسال بخش دیگری به جشنواره با عنوان ابتکارات جامعه محور و یاریگران زندگی اضافه شد که فعالیت‌ها و مستندات یاریگران زندگی برتر استان‌ها به بخش کشوری راه خواهند یافت.

هاشمی عنوان کرد: پس از دریافت آثار و داوری، اختتامیه و اعلام نتایج برگزیدگان این جشنواره بصورت غیرحضوری و در مرداد ماه صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار