رییس بهزیستی ملارد:

راه اندازی صندوق خرد مالی CBR در ملارد

ملارد(پانا)- همزمان با آغاز هفته بهزیستی و در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی، صندوق خرد مالی CBR در روستاهای شهرستان ملارد با هدف اهدای وام با سود شش درصد به معلولان دارای مدرک فنی و حرفه‌ای آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی صندوق خرد مالی CBR در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس این اداره با بیان اینکه معلولین روستایی با توجه به بعد مسافت نباید از خدمات سازمان بی‌بهره باشند گفت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازماندر تعدادی از روستاهای این شهرستان مانند، قلعه فرامرز، خوشنام، لم‌آباد و قشلاق با همکاری تسهیلگران محلی و پیگیری کارشناسان معاونت توانبخشی صندوق خرد مالی وام اشتغال ویژه افراد دارای معلولیت ساکن روستاها با بودجه سازمان بهزیستی شروع به‌کار کرده است.

او ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت تمامی ارگان‌ها در راستای حل مشکلات مددجویان روستایی با توجه به کمبودهای موجود در مناطق دوردست تصریح کرد: هدف از تشکیل این صندوق کمک به توانمندشدن مددجویان با ایجاد اشتغال هست که نقش بسزایی در حضور هرچه بیشتر این افراد در جامعه دارد.

در ادامه سهیلا همزه کارشناس CBR حوزه توانبخشی نیز ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط تسهیلگران در روستاها در غالب گروه‌های جهادی و ... بیان کرد: این صندوق با بودجه ابتدایی سازمان بهزیستی به نام صندوق کارآفرینی امید و مشارکت و افتتاح حساب توانخواهان فعال بوده و وام‌های این صندوق پس از ارائه مدارک دقیق از سوی مددجویان روستایی با سود شش درصد اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار