تیم ماشین سازی تبریز در لبه پرتگاه

تبریز(پانا)- احتمال سقوط تیم ماشین سازی تبریز پس از باخت‌های پی در پی و مشکلات فنی و تیمی قوت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم ماشین سازی تبریز در لبه  پرتگاه

در روزهای اخیر و نیز اکنون، فوتبال ماشین سازی تبریز حال و روز خوشی ندارد و در پی باخت‌های اخیر، حتی با برد 3-0 در بازی با مس رفسنجان، در نهایت با باخت 1-0 در مقابل فولاد احتمال راهی شدن به دسته یک را در اذهان عمومی قطعی کرد.

با اینکه ماشین سازی تبریز را عملاً باید سقوط کرده دانست، اما این تیم هنوز روی کاغذ امید به بقا دارد و اصلی ترین دلیل آن شکست پریشب سایپا در مقابل استقلال است؛ البته که شانس ماندن ماشین سازی در حد صفر است.

افراد تیم فوتبال ماشین سازی ۱۴ امتیازی بوده و ۳ بازی در پیش دارند که در صورت پیروزی در هر ۳ بازی، می‌توانند ۲۳ امتیازی شوند؛ باید توجه داشت، سایپا و ذوب آهن هم اکنون این امتیاز را کسب کرده اند.

این در حالی است که تفاضل گل ماشین سازی ۲۲-، سایپا ۱۱- و ذوب آهن ۸- می‌باشد؛ در واقع زمانی تیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی می‌ماند و معجزه اتفاق می‌افتد که ماشین سازی در تمام بازی های خود پیروز شود و تیم های ذوب آهن و سایپا در تمامی بازی های خود بازنده شوند.

احتمال رخداد این اتفاق به اندازه ای ضعیف است که نمی توان به آن امید بست.

بعد از اینکه وضعیت تیم گسترش در لیگ بدتر گردید، امتیاز ماشین سازی توسط مالک تیم، محمدرضا زنوزی، خریداری شد و نام تیم به ماشین سازی تغییر یافت؛ هرچند زنوزی همیشه در تیم داری فقط از لحاظ مالی حمایت می‌کرد و در مدیریت خود تیم عملکرد ضعیفی داشت.

وی در آن زمان تراکتور را نیز خریداری کرده بود و در واقع مالک دو تیم بود؛ اما اندکی بعد، ماشین سازی را به فروش گذاشت که پس از مدت طولانی و شایعه‌ها در مورد فروش ماشین سازی سرانجام، حدود دو ماه قبل تیم را به یونس قربانی فروخت که یک چهره دانشگاه تربیت بدنی بود.

امید به این که ماشین سازی از لبه‌ی پرتگاه نجات بیابد و به دسته یک سقوط نکند؛ هرچند با توجه به احتمالات کمی بعید به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار