بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از چند پروژه در غرب کشور

خبرگزاری پانا: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه در راستای بازدید از پروژه‌های در دست اقدام این قرارگاه در غرب کشور‏، از چند پروژه در استان‌های لرستان و کرمانشاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبادالله عبداللهی ابتدا "سد معشوره" در استان لرستان را بازدید کرد. سد معشوره سدی با قابلیت ذخیره یک میلیارد و 600 میلیون مترمکعب آب در 90 کیلومتری غرب شهر خرم‌آباد است که احداث آن خردادماه سال جاری با حضور رئیس‌جمهور سابق در شهرستان دلفان استان لرستان آغاز شد.

در این مراسم که سردار اکبری فرمانده گروه تخصصی کربلا نیز حضور داشت‏، از دستگاه پیشرفته جامبو دریل که اخیرا خریداری و بکارگیری شده است، بازدید به عمل آمد.

سردار عبداللهی در ادامه از پروژه آزادراه اراک - خرم‌آباد و نیز از چند طرح محرومیت‌زدایی در این استان بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌ همچنین از پروژه راهسازی امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان نورآباد لرستان که در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حال انجام است بازدید کرد و با حضور در محل کارگاه در جمع کارکنان و کارگران این پروژه، پیشرفت کار را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

عبداللهی همچنین با سفر به استان کرمانشاه‏، از پروژه راه‌آهن کرمانشاه - خسروی بازدید کرد و روند پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد. در سفر فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به استان کرمانشاه همچنین چند طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه در این استان نیز مورد بازدید ایشان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار