نماینده دانش‌آموزان قم در مجلس دانش‌آموزی:

ورزش‌های اصیل ایرانی در مدارس ترویج شود

قم(پانا)- نماینده دانش‌آموزان قم در مجلس دانش ‌آموزی بر ضرورت توجه به ورزش‌های گروهی و انفرادی و ورزش‌های اصیل ایرانی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ورزش‌های اصیل ایرانی در مدارس ترویج شود

«هانیه کنگرانی فراهانی» نماینده دانش آموزان استان قم در مجلس دانش آموزی، طی سخنانی در نشست کمیسیون ورزش و سلامت قطب یک مجلس، با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های استان قم در زمینه تامین سلامت جسمانی و معنوی دانش آموزان اظهار کرد: سند تحول آموزش و تربیت در دوران پساکرونا با محوریت سلامت همه جانبه دانش آموزان ویرایش و تنظیم و توسط سازمان دانش آموزی استان تایید شده است.

وی خطاب به اعضای دبیرخانه مجلس دانش آموزی ابراز کرد: ترویج ورزش های گروهی و انفرادی، رزمی، فکری و همچنین ورزش های اصیل ایرانی در مدارس موضوع مهمی است که در سایه آن می توان دانش آموزان مستعد را شناسایی و تربیت کرد.

نماینده دانش آموزان قم در مجلس دانش آموزی همچنین از «علیرضا رضوانپور» رئیس دبیرخانه مجلس کشوری دعوت کرد تا ضمن بازدید از برنامه های مجلس دانش آموزی قم، در جریان جزییات اقدامات انجام شده توسط دانش آموزان استان قرار گیرد.

لازم به ذکر است، در نشست قطب یک کشوری مجلس دانش آموزی که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون وزارت بهداشت در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد، روسای سازمان های دانش آموزی و نمایندگان مجلس استان های البرز، تهران، قزوین، گیلان، قم و شهرستان های تهران حضور داشتند.

خبرنگار: کنگرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار