رضایی: در المپیک چشم امید مردم ایران به کشتی است

تهران (پانا) - پیشکسوت کشتی آزاد ایران از روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در المپیک توکیو ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رضایی: در المپیک چشم امید مردم ایران به کشتی است

علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان، پس از حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: از اینکه دوستان با لطف خود از بنده برای حضور در اردوی تیم های ملی دعوت کردند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در درجه اول خودم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی و دیدن کشتی گیران و مربیان روحیه گرفتم چرا که محیط خیلی خوب و شادابی فراهم شده و جا دارد به مسئولان فدراسیون در این مرود خسته نباشید بگویم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در مورد صحبت های خود در بین کشتی گیران گفت: بعنوان یک کشتی گیر قدیمی و یک مربی که سال ها با این کشتی گیران کار کرده ام مطالبی را برای آن ها عنوان کردم که شاید به درد آن ها برای حضور در بازی های المپیک بخورد.

وی افزود: در درجه ای اول از کشتی گیران خواستم که به مرز خودباوری برسند و موفقیت را در درون خودشان جستجو کنند، چراکه هیچ چیزی از سایر کشتی گیران کم ندارند اما شرط موفقیت این است که خود را باور کنند و به مربیان نیز ایمان داشته باشند.

مدیر فنی اسبق تیم های ملی کشتی اظهار داشت: در بازی های المپیک حریفان نسبت به رقابت های دیگر، با انگیزه تر و آماده تر می آیند. به نظر من کشتی گیران ما هم با انگیزه هستند و هم تمرین کرده اند و چیزی از حریفان طراز اول دنیا کم ندارند.

وی ادامه داد: میزان آمادگی کشتی گیران خوب است و سرحال هستند و از اینکه کشتی گیران را در این شرایط می بینم خوشحال شدم و با ادامه این روند قطعا موفقیت دور از دسترس نیست.

نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی در مورد فضای خانه ی کشتی اظهار داشت: خانه کشتی بسیار عالی بسیار شده و فضای لطیفی را اینجا دیدم. کارهای عمرانی زیادی شده و چه به لحاظ امکانات، شرایط تمرینی، شرایط تهویه و فضای دوستانه ای که بر جو اردوها حاکم است همه چیز خوب است و جای تقدیر دارد و به نظرم کار ماندگاری برای کشتی انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم از این دست موارد در سراسر کشور برای کشتی داشته باشیم و قطعا انجام این کار نیاز به همت مدیران کل و هیئت های کشتی دارد تا محیط خوب و در شأن ورزشکاران، مانند خانه کشتی داشته باشیم.

این پیشکسوت کشتی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی ام موفقیت این کشتی گیران در المپیک است و امیدوارم که در آینده ای نزدیک، به تک تک آن ها افتخار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار