مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

توسعه مرکز داده صندوق بازنشستگی کشوری با حداقل هزینه اجرا شد

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت ادامه کار مرکز داده صندوق بازنشستگی با شرایط پیشین امکان پذیر نبود و این طرح با تحمیل حداقل هزینه ممکن اجرایی شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مرکز داده صندوق بازنشستگی کشوری با حداقل هزینه اجرا شد

به گزارش صندوق بازنشستگی، اکبر افتخاری با بیان اینکه از جمله طرح‌های سه‌گانه‌ای که روز پانزدهم تیرماه با حضور وزیر تعاون در صندوق بازنشستگی کشوری به بهره‌برداری رسید، طرح توسعه مرکز داده بود، افزود: این طرح از آن رو حائز اهمیت است که قبلاً سرورهای صندوق در وضع نامطلوبی قرار داشتند و ادامه کار در شرایط پیشین امکان‌پذیر نبود.

وی به طرح برخی از این مشکلات پرداخت و گفت: رویکرد مجازی سازی به جای استفاده از سرورهای فیزیکی به دلیل کمبود فضای مناسب؛ نوسانات شدید و مکرر برق شهری در فصول پر مصرف؛ تراکم و اختلاط فیزیکی تجهیزات برقی، زیرساخت شبکه و رک‌های سرور؛ سیستم نامناسب سرمایشی اتاق سرور؛ نبود سیستم استاندارد اعلام و اطفای حریق؛ و نیز، مشکلات ظرفیتی در نگهداری اطلاعات با توجه به افزایش تراکنش‌ها و استقرار سامانه‌های الکترونیکی صندوق، از جمله این مشکلات بودند.

افتخاری ادامه داد: به همین علت، از پاییز سال گذشته، توسعه مرکز داده صندوق در دستور کار قرار گرفت و فضای مناسبی به اجرای این طرح اختصاص پیدا کرد. این پروژه در سه فاز بازسازی ابنیه، اجرای تأسیسات و توسعه زیرساخت به اجرا رسید و در مجموع، چهارچوب‌ها، اصول و روش مدیریت حوزه‌های مختلف طرح به شکلی سامان یافت که امکان دستیابی به زیرساختی امن، مطمئن و استاندارد ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی عملیات طرح توسعه با تحمیل حداقل هزینه ممکن صورت پذیرفت، افزود: کوشش شد که از تجهیزات موجود استفاده حداکثری و بهینه به عمل آید. صندوق بازنشستگی کشوری برای سال‌ها از ثمرات اجرای طرح بهره‌مند خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار