رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافت

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پایان رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی معلمان کشور در این کمیسیون تخصصی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافت

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به جلسات فشرده کمیسیون آموزش برای جمع‌بندی لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت: با اقدام ضربتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کار رسیدگی به مفاد لایحه رتبه‌بندی معلمان به پایان رسید.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور این اقدام کمیسیون تخصصی مجلس را مایه خرسندی فرهنگیان دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگیان نگاه خاص و ویژه دارد.

نماینده مردم بابل ادامه داد: به‌زودی و در اولین فرصت این لایحه برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و انشاءالله با رأی قاطع نمایندگان مصوب خواهد شد.

این عضو خانه ملت با اشاره به ارتباط گسترده مجلس با صاحب‌نظران، دانشگاهیان و متخصصان امور تعلیم و تربیت و تشکل‌های فرهنگیان برای نهایی کردن این لایحه افزود: این لایحه در صحن علنی مجلس نیز با مشورت نمایندگان چکش کاری و بررسی نهایی خواهد شد.

کریمی فیروزجایی رتبه‌بندی معلمان را خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان دانست و افزود: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را ساختاری و زیربنایی عنوان و تصریح کرد: برغم برخی نگاه‌های ناصحیح، آموزش و پرورش تولیدی‌ترین دستگاه اجرایی کشور است.

این نماینده مجلس تولید انسان فکور و بااراده‌های معنوی را مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و پرورش باید پیشگام برنامه‌های توسعه در کشور باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس در تعامل با دولت سیزدهم، توسعه هدفمند در آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد. خروجی آموزش و پرورش نیازهای اساسی کشور را تأمین و تضمین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار