رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید

تهران (پانا) - باشگاه سپاهان در تلاش است تا زمینه تغییر نتیجه دیدار مقابل پیکان را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رویای سپاهان برای بازگشت به صدر؛ هدیه 3 امتیازی بدهید

روز گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان که برای قهرمانی تلاش می‌کرد در دیداری خارج از خانه مقابل شاگردان مهدی تارتار در تیم پیکان تهران متوقف شد، نتیجه‌ای که باعث شد همچنان سپاهان در رده دوم باقی بماند و شانس قهرمانی‌اش کمرنگ‌تر شود.

پس از این بازی مسئولان باشگاه سپاهان شکایتی را از باشگاه پیکان تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال ارائه کردند تا با بررسی آن، در صورت واقعیت ماجرا نتیجه بازی 3 بر صفر به سود پیکان شود. آنها معتقد هستند که سامان فلاح مدافع پیکان 4 اخطاره بوده و باید در این بازی به علت محرومیت بازی نمی‌کرده است.

اما پیگیری‌ها حاکی از این است که درخواست سپاهان برای هدیه 3 امتیازی با پاسخ مثبت روبرو نخواهد شد. ماجرا از این قرار است که در دور رفت سامان فلاح در دیدار مقابل ماشین‌سازی دو بار کارت زرد گرفت و با کارت قرمز از بازی اخراج شد، در نتیجه برای دو کارت زرد او در نظر گرفته نشده و محرومیت کارت قرمزش اعمال نشده است.

در دور برگشت در دیدار مقابل سایپا تهران و نساجی قائمشهر این بازیکن 2 کارت زرد گرفت تا تنها 2 کارت زرد در کارنامه‌اش باشد و بدین ترتیب شکایت سپاهانی‌ها بی ثمر خواهد بود. البته نکته دیگر این است که اسامی محروم‌ها هر هفته توسط سازمان لیگ به تیم‌ها اعلام می‌شود و ملاک محرومیت بازیکنان اسامی اعلامی توسط سازمان لیگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار