منادی در نامه‌ای به ۴ وزیر دولت خواستار شد؛

هنگام برگزاری آزمون‌های دانشجویان برق و اینترنت قطع نشود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به ۴ وزیر نیرو، علوم، آموزش و پرورش و ارتباطات با اشاره به اختلالاتی در هنگام برگزاری آزمون‌های دانش‌آموزان و دانشجویان تاکید کرد که تمهیداتی اتخاذ شده تا هنگام برگزاری آزمون‌ها قطعی برق و اختلالاتی در شبکه اینترنت ایجاد نشود.

کد مطلب: ۱۱۹۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هنگام برگزاری آزمون‌های دانشجویان برق و اینترنت قطع نشود

متن نامه علیرضا منادی سفیدان به وزرای نیرو، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

«احتراماً همانگونه که مستحضرید در این ایام سال، آزمون هایی جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموزان و دانشجویان کشور برگزار می شود که نتیجه آنها برای صدور گواهینامه های معتبر کشوری دارای اهمیت بالایی است. با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کلاس های حضوری مراکز آموزشی تعطیل و به صورت مجازی برگزار می شود و برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان و دانشجویان، تنها می توان به آزمون های پایان دوره حضوری و مجازی اکتفا کرد.

از طرفی آزمون های بسیار مهم و حساس و تعیین کننده ای برای ورود به دوره های مختلف تحصیل در دستگاه ها برگزار می شود که برای داوطلبان و خانواده آنها حساسیت و اهمیت بالایی دارد و به خودی خود استرس زا است. با توجه به اینکه تعیین صلاحیت تحصیل افراد در رشته های دانشگاهی با همین آزمون و کنکورها سنجیده می شود، بایستی در انتخاب شایسته ترین افراد و نحوه برگزاری آزمون ها نهایت دقت را به کار برد و این آزمون ها باید در شرایط کاملا یکسان و عادلانه و بدون کوچکترین حاشیه و مشکل برگزار شود.

با توجه به گزارش های واصله از نقاط مختلف کشور به کمیسیون آموزش، مبنی بر بروز اختلالاتی در هنگام برگزاری آزمون ها، خواهشمند است دستور فرمایید تا واحدهای زیرمجموعه تمهیدی بیندیشند تا با هماهنگی کامل در هنگام برگزاری آزمون ها قطعی برق و مشکلات و اختلالاتی در شبکه اینترنت ایجاد نشود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار