توضیحات شهردار منطقه 12 درباره حصارکشی پارک شوش

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۲ در مورد حصارکشی در اطراف پارک شوش توضیحاتی را ارائه کرد و گفت پارک شوش به پاتوق معتادان و موادفروشان تبدیل شده بود و با اتکا به تجربه موفق بوستان زندگی، پارک شوش حصارکشی شد و تا ساعت ۲۴ نیز میزبان مردم خواهد بود. 

کد مطلب: ۱۱۹۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات شهردار منطقه 12 درباره حصارکشی پارک شوش

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه درباره حصارکشی در اطراف بوستان شوش گفت: متأسفانه بوستان شوش به محلی برای پاتوق معتادان و موادفروشان بدل و این مسأله سبب شده بود که شهروندان و اهالی محله شوش رغبتی برای حضور در این بوستان نداشته باشند.
وی افزود: از سال ۹۶ و بعد از تجربه موفق احیای بوستان زندگی در محله هرندی و برگشت این پارک به مردم و خانواده‌ها تصمیم گرفته شد که این نگاه را نیز با تکمیل زیرساخت‌ها به پارک شوش داشته باشیم.
شهردار قلب طهران ضمن بیان اینکه پارک شوش به پاتوق معتادان و موادفروشان تبدیل شده بود، به‌طوری‌که وقتی رسانه‌ها می‌خواستند در مورد وضعیت اعتیاد گزارش تهیه کنند تصاویر این بوستان را منتشر می‌کردند، گفت: باید برنامه‌ای اتخاذ می‌شد که این بوستان به مردم و شهروندان برگردد و به همین دلیل با اتکا به تجربه موفق بوستان زندگی، پارک شوش حصارکشی شد و تا ساعت ۲۴ نیز میزبان مردم خواهد بود.
وی با اشاره به این مطلب که پارک شوش دیگر مانند گذشته بی‌حساب و کتاب نیست و از پلیس خواستیم که از این پارک محافظت کند و نگهبانانی برای آن در نظر گرفتیم، ادامه داد: برخی حواشی در مورد بی‌پناه‌شدن افراد بی‌خانمان که در این پارک، شب را به صبح می‌رساندند، درست نیست.
به گفته سعادتی دو گرمخانه مخصوص زنان و مردان در اطراف پارک شوش فعال است و خدمات ارائه می‌کنند؛ به این ترتیب افراد بی‌خانمان می‌توانند برای استراحت به این گرمخانه‌ها مراجعه کنند.
وی از رضایت حداکثری مردم از ساماندهی بوستان شوش، پس از حصارکشی سخن گفت و افزود: اهالی و کسبه از این اقدام بسیار راضی هستند که دیگر بوستان شوش به مانند گذشته، پاتوق معتادان و موادفروشان نیست و به‌حمدالله شاهد برگشت شهروندان و اهالی به این بوستان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار