در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ۲۰۲۱ ترکیه

مهدی بخشی و اصغر کریمی نائب قهرمان جهان شدند

تبریز{پانا} - مهدی بخشی و اصغر کریمی از استان آذربایجان شرقی نائب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان 2021 ترکیه شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مهدی بخشی و اصغر کریمی نائب قهرمان جهان شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون ناشنوایان کشور، رقابت های رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان از صبح روز دوشنبه ۱۴ تیرماه در ترکیه برگزار شد و در پایان مسابقات مهدی بخشی، اصغر کریمی از استان آذربایجان شرقی و صادق ابوالوفایی سه مدال نقره برای کشورمان به دست آوردند و تیم ملی کشتی بزرگسالان ناشنوایان پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با کسب 3 مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه را به دست آورد.

مهدی صدری نماینده استان آذربایجان شرقی عضو تیم ملی کشورمان در وزن 60 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 2 بازی را به نماینده روسیه واگذار کرد ،در دومین بازی خود با نتیجه 13 بر 3 مقابل بلغارستان پیروز شد و در دور سوم با نتیجه 8 بر 0 مقابل فرنگی کار ترکیه بازی را واگذار کرد و باید برای مقام سومی مبارزه کند، صدری در پیکار با کشتی گیر اوکراینی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مهدی بخشی نماینده استان آذربایجان شرقی عضو تیم ملی کشورمان در وزن 63 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد، در دومین دیدار خود حریف قزاقستانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد ، در دور سوم 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند روسی خود پیروز و فینالیست شد، در فینال برابر کشتی گیر ترک ۹ بر ۰ شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

علی کریمی دیگر نماینده استان آذربایجان شرقی عضو تیم ملی کشورمان در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه 10 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و در دومین بازی خود با نتیجه 9 بر 6 مقابل حریف ترکیه ای بازی را واگذار کرد ، در دیدار سوم خود با نتیجه 8 بر 0 شکست خورد و باید برای مقام سومی تلاش کند،کریمی برابر حریف آذربایجانی خود ۱۲ بر ۴ شکست خورد و مدال برنز را از دست داد.

اصغر کریمی دیگر نماینده استان آذربایجان شرقی عضو تیم ملی فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم کشورمان مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد ، در دور دوم با نتیجه 8 بر 0 مقابل فرنگی کار یونان به برتری رسید و فینالیست شد،در فینال ۸ بر ۰ برابر کشتی گیر روس شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار