مهمان ناخوانده خطرناک، روستائیان را به وحشت انداخت

تهران (پانا) - پرسه کروکدیل غول پیکر در روستا موجب وحشت افراد محلی در یکی از روستاهای هند شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمان ناخوانده خطرناک، روستائیان را به وحشت انداخت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان روستایی در منطقه داندِلی در ایالت کارناتاکا هند این هفته شاهد ورود یک مهمان ناخوانده خطرناک به روستای خود بودند. افراد روستا پس از برخاستن از خواب با یک کروکدیل غول پیکر مواجه شدند که در حال پرسه زدن در روستا بود.

در یکی از ویدئو‌هایی که توسط رسانه‌های محلی منتشر شده این حیوان خطرناک سرگردان در روستا را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای افراد روستا در حالی که در فاصله‌ای دور نظاره گر این حیوان هستند شنیده می‌شود. بنا به این گزارش ورود این کروکدیل به روستا موجب وحشت ساکنان محلی شد. پس از وقوع این حادثه ماموران جنگلبانی در روستا حاضر و اقدام به شکار و انتقال این کروکدیل به مکانی امن کردند.

یک مقام جنگلبانی محلی هند در این باره گفت: «این اتفاق در روستای کوگیلابانا در داندلی رخ داد. ما این حیوان را شکار و به رودخانه کالی منتقل کردیم.»

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و ورود این کروکدیل در حالی موجب وحشت ساکنان محلی در این روستا می‌شود که چندی پیش خوردن یک کودک ۸ ساله اندونزیایی توسط کروکدیل خبرساز شده بود. جسد کودک پس از شکار کروکدیل توسط مقامات محلی از داخل شکم این حیوان خارج و به خانواده اش تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار