در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن عترت و نماز عنوان شد:

بازدید بیش از ۵ میلیون ۱۰۰ هزار نفر از مسابقات بین المللی قرآن از طریق شبکه شاد

مشهد(پانا)- مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت بیش از۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق شبکه شاد از برگزاری مسابقات بین‌المللی بازدید کردند که این یک اتفاق بی‌نظیر بود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بیش از ۵ میلیون ۱۰۰ هزار نفر از مسابقات بین المللی قرآن از طریق شبکه شاد

محمدرضا مسیب زاده در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان کشور که در حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: بخشی از مسابقات سال گذشته را در زمان سلامتی داشتیم و کرونا نبود ولی امسال از ابتدای سال یعنی از مرحله مدرسه تا مرحله کشوری مسابقات در فضای مجازی برگزار شد که اتفاق بسیار ارزشمندی بود.
وی ادامه داد: ایجاد شبکه شاد ظرفیت بسیار خوبی بود، توجه به این نکته که الان درس تعطیل شده و بچه‌ها در فعالیتهای تابستانی هستند شبکه شاد فعال است و بیشترین فعالیت های آن در حوزه فعالیت های پرورشی است علیرغم مشکلاتی که در حوزه فضای مجازی داریم و معتقدیم تربیت در فضای حقیقی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه فرزندان ما این سنین را تجربه نخواهد کرد، گفت: ما نمی توانستیم از این سال ها به سادگی عبور کنیم هم سال گذشته و هم امسال مسابقات برگزار شد، با کیفیت خوبی هم برگزار شد، از سطح مدرسه تا مرحله کشوری مسابقات سطح خوبی داشت.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری بود که مسابقات بین المللی خودش را برگزار کرد که اینها همه نشان از عزم عزیزان در حوزه فعالیت های قرآنی کشور است. بیش از۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق شبکه شاد از برگزاری مسابقات بین‌المللی بازدید کردند که این یک اتفاق بی نظیر بود.
وی با اشاره به میزبانی چندین ساله مشهد مقدس از مسابقات گفت: ۱۶ سال است که یک پای ثابت مسابقات در مشهد مقدس است و تنها حوزه ای که در آموزش و پرورش برنامه مدون ۱۵ سال داشته همین خوره است، ۱۵ سال برنامه‌ریزی شد که یک بخش از مسابقات قرآن در مشهد برگزار شودو بخش دیگر امسال در سمنان، در سال گذشته در شهرستان های تهران و سال بعدی در آذربایجان شرقی انشاالله برگزار می شود.
سالهای گذشته مسابقات را در همین صحن و سرا برگزار می‌کردیم مسابقات مداحی در حرم مطهر رضوی بود و افتتاحیه و اختتامیه مسابقات با حضور دانش آموزان در حرم مطهر رضوی برگزار می شد انشاالله مجدد این برنامه های حضوری اتفاق خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار