در قالب یک تفاهم انجام می شود؛

پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش

تفاهم نامه همکاری میان گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش

با حضور سیدمرتضی حسینی مدیر گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود سیروس مدیر مرکز صدا و سیمای کیش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و نماینده دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری میان گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش منعقد شد.
افزایش پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش، تولید مشترک در راستای ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت، شهدای سلامت، شهدای امنیت پرواز، ثبت خاطرات والدین معظم شهدای بومی کیش و پخش آن در قالب آیتم های کوتاه، پخش فیلم های کوتاه ایثار اجتماعی و تیزرهای جشنواره فیلم ایثار از مرکز صدا و سیمای کیش و تولید و پخش مستند از ایثارگران کارآفرینی و نخبه از جمله توافق های صورت گرفته در تفاهم نامه مذکور است.
پیشنهاد برگزاری اولین یادواره شهدای کیش و تجلیل از ایثارگران و پیشنهاد چاپ کتاب و مجله برای شهدا و ایثارگران از جمله موارد مطرح شده در جلسه مشترک مدیر گروه تلویزیونی شاهد و مدیر مرکز صدا و سیمای کیش بود.
در این نشست تعدادی از فیلم های کوتاه ایثار اجتماعی، سرود و نماهنگ، سمفونی های مقاومت، ایثار، پیروزی و فلسطین و همچنین فیلم های مستند از نخبگان شاهد ایثارگر برای پخش در اختیار مرکز صدا و سیمای کیش قرار گرفت.
لازم به ذکر است حدود 300 نفر از خانواده محترم شهدا و ایثارگر به شکل بومی و مهمان در جزیره کیش مستقر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار