تغییر رسمی سیستم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا؛ حق میزبانی از ایران گرفته شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا سیستم برگزاری مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به صورت رسمی تغییر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تغییر رسمی سیستم برگزاری لیگ قهرمانان آسیا؛ حق میزبانی از ایران گرفته شد

در حالی که براساس تقویم اولیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 قرار بود مسابقات در مرحله حذفی به صورت عادی برگزار شود و تیم‌ها از مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت به میدان بروند، اما تداوم شرایط کرونایی باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز سرانجام به صورت رسمی اعلام کند سیستم برگزاری مرحله حذفی را تغییر کرده است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی در منطقه غرب به صورت سابق و با همان سیستم تک بازی خواهد بود البته در این مرحله قرار بود استقلال ایران در تهران به مصاف الهلال عربستان برود اما با اعلام AFC این تیم اجازه میزبانی از الهلال را در تهران ندارد و باید بازی آنها در کشور ثالث برگزار شود. در این برنامه استقلال تاجیکستان میزبان پرسپولیس است، النصر عربستان در زمین بی طرف به مصاف تراکتور ایران می‌رود و تیم‌های اماراتی شارجه و الوحده در شهر شارجه روبروی هم قرار خواهند گرفت.

اما براساس تصمیم اتخاذ شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا، برگزاری رفت و برگشت از یک چهارم نهایی تا فینال منتفی شد و بازی‌های این مراحل تک بازی خواهد بود. همچنین با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ادامه رقابت‌ها از مرحله یک چهارم نهایی متمرکز است و میزبانی به یک کشور در غرب آسیا می‌رسد.

درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 هم تصمیم گرفته شد که بازی به صورت تک بازی و در منطقه غرب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار