اسامی داوران ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور اعلام شد

مشهد(پانا)- جانشین دبیر ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن و عترت اسامی داوران ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اسامی داوران ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور اعلام شد

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش آموزان کشور، میکائیل باقری گفت: در تیم داوری ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور، 18 نفر از اساتید برجسته کشورمان حضور دارند. دو تیم 9 نفره از اساتید پیشکسوت و جوان به امور قضاوت مسابقات می‌پردازند.

باقری ادامه داد: این مسابقات در قالب پنج رشته قرائت، حفظ کل، حفظ ده جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام برگزار می شود.
وی ادامه داد: در بخش آوایی، در رشته های قرائت و حفظ مسابقات، جواد پناهی در بخش تجوید، محمود لطفی نیا در بخش صوت، مهدی دغاغله در بخش لحن و سید جواد سادات فاطمی در بخش وقف و ابتدا داوری مسابقات را بر عهده دارند، همچنین در رشته حفظ، مهدی حسنی در بخش صحت حفظ داوری می کند.

جانشین دبیر ستاد برنامه ریزی مسابقات ادامه داد: در رشته های قرائت و حفظ مسابقات زنان نیز، معصومه نظری عباسی در بخش تجوید، اعظم الوندی در بخش لحن، ملیحه اسحاق نژاد در بخش صوت و فاطمه یگانگی در بخش وقف و ابتدا داوری مسابقات را انجام می دهند و زهرا افخمی در بخش حس حفظ رشته حفظ داوری می کند.

وی گفت: حجت الاسلام علی زینتی و منوچهر فضلی خانی رشته روش تدریس احکام مردان را داوری می کنند و خانم ها فریبا حاجعلی و فاطمی هم داور رشته روش تدریس احکام در بخش زنان هستند. در رشته نهج البلاغه نیز قنبری و سید حسین صدر الحفاظ در بخش مردان و ثریا امیری و سیده فاطمه حسینی داوری نهج البلاغه در بخش زنان را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار