اعمال محدودیت های کرونایی در آستارا آغاز شد

رشت ( پانا) -  سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا، گفت محدودیت های کرونایی در شرایط قرمز از روز دوشنبه (۱۴ تیرماه سال‌جاری) در این شهرستان اعمال می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت های کرونایی در آستارا آغاز شد

به گزارش فرمانداری آستارا، سیدسعید میرقربانی، در جلسه ستاد کرونای بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عادی انگاری و کمرنگ شدن خطرات ناشی از بیماری کرونا از عواملی است که مردم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نادیده گرفتند.

وی با بیان اینکه ورود تعداد کثیری مسافر به شهرستان در این ایام از دیگر عوامل شیوع بیماری کرونا است، ادامه داد: مردم در برگزاری عروسی ها، دورهمی ها، مجالس عزا و سایر گردهمایی ها، فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نادیده گرفتند که متأسفانه آستارا در شرایط قرمز قرار گرفت.

میرقربانی، با بیان اینکه اینها از دلایلی است که بذر کرونا در شهرستان آستارا برای چندمین بار پاشیده شد، خاطرنشان کرد: نوع ازدحام در تفرجگاه ها و سایر اماکن عمومی سبب شد تا بعضی‌ها سلامت خود و دیگران را به خطر بیاندازند.

وی با تأکید بر این که از روز دوشنبه (۱۴ تیرماه ۱۴۰۰) محدودیت های کرونایی در شهرستان آستارا اعمال می‌شود، توضیح داد: ترددها از مرزهای سه گانه زمینی، دریایی و ریلی به شدت کنترل و نسبت به هرگونه موارد مشکوک اقدامات عاجل صورت می پذیرد.

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه طرح های سلامت دریا و پارک ها در این شهرستان از روز دوشنبه تعطیل و این محدودیت تا اطلاع ثانوی اعمال می شود، تصریح کرد: باید کلیه آسیب های اجرای این طرح ها بررسی و با اندیشیدن تدابیر لازم مانع از وارد شدن خسارت به بخش‌های مختلف به خصوص اصناف و بازار باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مسایل مطرح شده در خصوص مشکلات ناشی از تعطیلی بازار، به بانک‌ها برمی‌گردد از جلسه آینده کرونا، نماینده بانک های شهرستان در جلسات حضور می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار