بخشنامه «اقدامات ضروری برای اجرای تفاهم‌نامه آموزش‌وپرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران»

تهران (پانا) - در راستای تعیین تکلیف املاک اختلافی در اختیار آموزش‌وپرورش بخشنامه «اقدامات ضروری برای اجرای تفاهم‌نامه وزارت آموزش‌وپرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران» به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بخشنامه «اقدامات ضروری برای اجرای تفاهم‌نامه آموزش‌وپرورش با بنیاد شهید و امور ایثارگران»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، به‌منظور تعیین تکلیف املاک اختلافی در اختیار آموزش‌وپرورش، توافقنامه «تکلیف املاک اختلافی در اختیار آموزش‌وپرورش»، فی مابین وزارت آموزش‌وپرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا و برای اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این توافقنامه لازم است؛ مدیران کل ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها، با تشکیل کارگروه مشترک و مدت زمان حداکثر ظرف یک ماه، املاک مشمول توافقنامه را شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده و تکمیل مدارک موردنیاز (مستندات مالکیت بنیاد، نقشه رقومی، تطبیق حدود ملک مورد ثبت با محدوده تصرفات آموزش‌وپرورش و...) اقدام کنند.

همچنین، در اجرای بند یک توافقنامه ضرورت دارد قیمت روز املاک موردنیاز آن اداره کل حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری توسط هیأت کارشناسی رسمی دادگستری منتخب طرفین ارزیابی و فهرست تجمیعی به همراه مشخصات مربوط ارسال شود.

املاک مازاد بر نیاز متعلق به آن اداره کل نیز مشخص و فهرست آن به همراه ارزیابی هیأت کارشناسی منتخب طرفین، جهت اعطای معوض برای تملک املاک، به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شود.

بر این اساس، آن دسته از املاک متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران که تخلیه بوده و موردنیاز نیست و نیز ملک مدارسی که امکان جابه‌جایی دانش آموزان به سایر مدارس هم‌جوار وجود دارد تا پایان شهریورماه سال جاری با سامان‌دهی دانش آموزان این نوع مدارس و پس از تعیین تکلیف اعیانی احداثی و انشعابات متعلقه تخلیه و با تنظیم صورت‌جلسه و ذکر موارد ضروری به نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در آن استان تحویل و سپس گزارش اقدامات انجام‌شده ارسال شود.

«تفاهم‌نامه تکلیف املاک اختلافی در اختیار آموزش‌وپرورش» را ازاینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار