سخنگوی دولت به محسنی اژه‌ای تبریک گفت

تهران (پانا) - علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت در پیامی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دولت به محسنی اژه‌ای تبریک گفت

در متن پیام تبریک ربیعی به حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای آمده است: با ابراز تبریک از حکم ریاست قوه قضائیه توسط رهبری معظم انقلاب برای جنابعالی، باور دارم دوران پذیرش مسئولیت در آن جایگاه تاثیر گذار در زندگی مردم، کاری بسیار خطیر و دشوار است.

وی افزود: شعار آزادی، عدالت و امنیت خواست دیرین جامعه ایران و آرمان انقلاب اسلامی بوده است و تحقق هر سه عامل، سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داده و مورد حمایت مردم بوده و رابطه مستقیم با زیست بهتر مردم کشورمان خواهد داشت.

ربیعی گفت: با توجه به شناخت طولانی از جنابعالی که همواره با پشتکار، صداقت و استقلال رای انجام وظیفه کرده و تمام سطوح قوه قضائیه را تجربه کرده‌اید، بی تردید در کنار قضات شریف و کارکنان عزیز دستگاه قضا می‌توان امید به تحقق بهتر و بیشتر آزادی، امنیت و عدالت داشت و رضایت ملت بزرگ ایران بیش از گذشته تامین شود. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته (ژنجشنبه) در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیت‌ها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار