فراهم شدن امکان ثبت نام از مخاطبین دوره تحکیم سواد از 6تیر ماه تا 15دی ماه

زنجان (پانا)- سرپرست معاونت سوادآموزی اعلام کرد: امکان ثبت نام از مخاطبین دوره تحکیم سواد از تاریخ ششم تیرماه تا پانزدهم دی ماه فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فراهم شدن امکان ثبت نام از مخاطبین دوره تحکیم سواد از 6تیر ماه تا 15دی ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مهدی حسنلو با بیان اینکه دوره تحکیم برای جلوگیری از بازگشت به بی سوادی طراحی شده است، افزود: دوره‌ ‌تحکیم سواد، دوره ای است که فرصت استمرار و پایداری آموخته‌ها و کاربرد آن را برای کسانی که دوره‌ سواد آموزی را گذرانده و تمایل به ادامه تحصیل ندارند؛ فراهم می سازد. این دوره به صورت یک دوره 200 ساعته طراحی شده که 70 ساعت آن به صورت حضوری در کلاس های گروهی ده نفر و بالاتر و 130 ساعت آن با ارائه کتاب هایی به آن ها و گذراندن طرح هایی مانند خواندن با خانواده، مسابقات ، آموزش خانواده، روخوانی قرآن و... است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام و کلاس گذاری برای دوره تحکیم از 6 تیرماه سال جاری آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام این دوره‌ تا 15دی می باشد. در راستای سیاستهای سازمان نهضت سوادآموزی و حجم ابلاغی به استانها، تلاش همکاران محترم ستادی در استان و آموزش دهندگان گرامی در پوشش حداکثری سوادآموزان مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار