برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی

تهران (پانا)- جشنواره با سه موضوع، زندگی سالم پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روانی اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی

اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور محمد رحیم، معاون اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، دانش آموزان و اولیا در سالن امام رضا(ع) منطقه ۱۸ برگزار شد.

در ابتدا انوشیروان رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: ۵۴ مدرسه در سطح منطقه ۱۸ جشنواره یاریگران زندگی را اجرا کردند که ۱۰۸ پروژه کوچک در منطقه ۱۸ انجام شد و ۵۵۴ دانش اموز عضو اصلی این کانون ها بودند و تعداد بیست و پنج هزار دانش آموز زیر پوشش این طرح قرار دارند.

وی گفت: در این زمینه کمیته امداد و معاونت اجتماعی بسیج ناحیه مسلم بن عقیل نیز همکاری با آموزش و پرورش منطقه را داشته اند.

رضایی در ادامه توضیحاتی درباره کلیت جشنواره نوجوان سالم و کانون یاریگران زندگی برای حضار ارائه داد.

رضایی در پایان از محمد رحیم جهت حضور در اختتامیه و همکاران حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سلامت قدردانی کرد.

محمد رحیم، معاون اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق برای خدمتگذاران خدوم جمهوری اسلامی از دانش آموزان و اولیا و همکاران منطقه ۱۸ سپاسگزاری کرد.

رحیم گفت: امسال این جشنواره با سه موضوع، زندگی سالم پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روانی اجتماعی برگزار شد.

او در ادامه افزود: محورهای این جشنواره شیوه های سبک زندگی سالم ،پیشگیری از مصرف دخانیات و همچنین پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از خشونت های رفتاری در جامعه مخاطب است که در گستره دانش آموزان متوسطه، ابتدایی، اولیای آنها و همکاران شاغل در سطح مدارس و ادارات اجرا شد.

تفاوت جشنواره امسال افزوده شدن بخش یاریگران زندگی و ابتکارات جامعه محور این طرح است.

در پایان از دانش آموزان و همکاران برگزیده تقدیر و قدردانی شد. این جلسه به صورت آنلاین در شبکه شاد برای مدیران مدارس پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار