ارائه کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از ارائه کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان با اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان به عنوان پایلوت اجرای این طرح، گفت: ثبت نام این کارت برای متقاضیان فرهنگی عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اوایل تیرماه سال جاری شروع خواهد شد.

او افزود: اطلاعات مورد نیاز از قبیل ویژگی های کارت اعتباری، نحوه ثبت نام، نحوه ارسال و توزیع کارتها، نحوه فعالسازی، نحوه خرید و پرداخت اقساط تحت عنوان دستورالعمل دارندگان کارت اعتباری از طریق پورتال اطلاع رسانی آموزش و پرروش استان، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این کارت با تخصیص مقدار معینی اعتبار مالی به صاحب کارت، امکان خرید خدمات و کالا از طریق پایانه های فروش کلیه بانک ها و یا درگاه های اینترنتی را می دهد.

ناصری مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی مذکور را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 18 درصد از زمان خرید کالا وخدمات محاسبه می‌شود.

او تصریح کرد: از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و پرورش از طریق صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد؛ بنابراین جهت صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار